5 mitybos patarimai sergantiems širdies ligomis | educoabc.lt

Dieta geresnei širdies sveikatai

Abu amerikiečiai, medicinos mokslų daktarai, visame pasaulyje žinomi mitybos specialistai.

Sveikatos patarimai turintiems širdies ydą

Tačiau požiūriu į tai, kokia turi būti ideali dieta, jų nuomonės seniai ir kardinaliai išsiskiria. Faktiškai mokslininkai pristato dvi stovyklas, kurių vienai priklauso didžioji mūsų dalis. Daktaras Oršinas išgarsėjo savo neriebia dieta, skirta širdies ligomis sergantiems žmonėms.

Daktaras Atkinsas ne mažiau žymus savo rekomendacijomis, ginančiomis riebalus, tačiau draudžiančiomis angliavandenius. Kuris iš jų teisesnis?

Susidariusi situacija verčia susirūpinti — dėl kokių priežasčių pradedame skųstis senoliams būdingais negalavimais ir ką daryti, jog širdis plaktų ilgiau?

Du dietologijos gigantai kartą susitiko ir įsivėlė į ginčą, iš kurio, pagal visas taisykles, turėjo gimti tiesa… Pirmasis raundas. Taigi, kiek gi sveikam žmogui per dieną reikia riebalų?

dieta geresnei širdies sveikatai

Atkinsas: Visi žmonės skirtingi: vienam sudėtinga sustorėti, kitam — sulieknėti. Kiekvienas atvejis skirtingas, dėl to aš niekuomet neminiu tikslių skaičių. Tačiau tiems, kurių nestabilus gliukozės kiekis, verta atminti: tik riebalai stabilizuoja kraujo cukraus kiekį.

Augalinė mityba gali atstoti vaistus nuo širdies ligų

Angliavandeniai jį destabilizuoja, o baltymai nepasižymi jokiu poveikiu. Oršinas: Aš manau esant optimalia dietą, paremtą augalinės kilmės produktais, kuriuose yra gausu sudėtinių angliavandenių. Tokioje dietoje vartojama labai mažai riebalų, o tuose pasaulio kraštuose, kur maitinamasi tokiu būdu, infarktas — tokia pat retenybė kaip pas mus maliarija.

Tai pats sveikiausias maistas. Iš tikrųjų, daugeliui žmonių reikia vengti paprastųjų angliavandenių, ar tai būtų baltas cukrus, balta duona ar alkoholis: visi šie produktai sukelia greitą gliukozės kiekio kraujyje padidėjimą.

dieta geresnei širdies sveikatai

Kad jį sumažintų, mūsų liaukos pradeda gaminti insuliną, kuris hipertenzijos priežastys ir kaip ją pašalinti veikia organizmą: pavyzdžiui, pagreitina kalorijų virtimą riebalais, o taip pat dieta geresnei širdies sveikatai pagreitinti aterosklerozės vystymąsi ir, kaip kuriais duomenimis, netgi ardo imunitetą.

Tačiau aš niekuomet nesutiksiu, kad reikia iš viso vengti angliavandenių ir dėl to valgyti daug mėsos. Reikia tiesiog rinktis neapdirbtus natūralius produktus — daržoves, vaisius, žalumynus, varpinius ir ankštinius augalus.

Dviejų dietų kova

Juose gausu dieta geresnei širdies sveikatai, jie lėtai įsisavinami ir nesukelia insulino gamybos. Jie taip pat nedidina rizikos susirgti širdies — kraujagyslių ligomis, nuo jų nesustorėsite ir nesusirgsite vėžiu.

dieta geresnei širdies sveikatai

Tokia dieta netgi gali sustabdyti ar netgi atitaisyti kraujagyslių sutrikimus. Atkinsas: Pirma, neakivaizdu, kad mėsa arba kiaušinių tryniai yra žalingi sveikatai. Sugrįžkime į praeitį, į dvidešimtuosius.

Kaip maitintis, jei streikuoja organizmo variklis Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Mes gyvename nuolatos skubančiame pasaulyje, kuriame ramybė ir poilsis tampa prabangos dalyku.

Tuomet buvo valgoma daug gyvulinės kilmės riebalų ir lašinių, tačiau žmonės nesirgo širdies — kraujagyslių ligomis taip, kaip šiandien.

Daktaras Oršinas pastaruosius 10 metų propaguoja dietą, kurioje iš riebalų gaunama mažiau nei 10 procentų kalorijų didžioji jų dalis — augalinės kilmės ir daugiau nei 70 procentų — iš sudėtinių angliavandenių. Be to, į jo programą įtraukti ir fiziniai pratimai, streso kontrolė, užsiėmimai palaikymo grupėse ir atsisakymas rūkyti.

  1. 5 mitybos patarimai sergantiems širdies ligomis | educoabc.lt
  2. Vaistai nuo hipertenzijos vyrui
  3. Hipertenzija ir gydymas dideliu pulsu
  4. Kokios stadijos yra hipertenzija

Daktaras Atkinsas tvirtina, kad savo unikalios baltyminės dietos pagalba padėjo 60 tūkstančių savo pacientų pradėti gyventi sveiką gyvenimo būdą. Šioje dietoje neribojamas suvartojamų riebalų kiekis — tik angliavandenių ir tik tų, kurie didina cukraus kiekį kraujyje.

Tai balta duona, makaronai, baltas cukrus ir saldumynai, sultys, o taip pat ir vaisiai bei daržovės, kuriuose yra didelis cukraus arba krakmolo kiekis. Antrasis raundas: Įrodyta, kad kai kurie riebalai, tokie kaip omega-3 bei omega-6, esantys žuvyje ir augaliniuose aliejuose, yra ypatingai svarbūs sveikatai.

dieta geresnei širdies sveikatai

Kaip jais aprūpinti organizmą žmogui, besilaikančiam neriebios vegetariškos dietos? Oršinas: Jiems per dieną reikia suvartoti gramus linų aliejaus arba žuvies taukų, o geriausia ir to, ir to: tai padeda žymiai sumažinti infarkto riziką.

dieta geresnei širdies sveikatai

O štai valgyti pačią žuvį nerekomenduojama. Esmė ta, kad žuvies rūšyse, kuriose gausu naudingųjų omega-3 riebalų, gausu ir kitų, žalingų riebalų bei cholesterino.

Meniu Sveikatos patarimai turintiems širdies ydą Širdies veikla daug priklauso nuo taisyklingos mitybos ir žalingų įpročių.

Pažiūrėkite į skurstančias tautas, kurios daugiausia minta augaliniu maistu. Jūs pamatysite, kad pas juos žymiai rečiau aptinkami širdies-kraujagyslių sutrikimai bei kiti degeneratyviniai susirgimai. Tačiau skurstančioms tautoms pradedant gyventi geriau, jų gyventojai pradeda gyventi kaip amerikiečiai — ir mirti kaip amerikiečiai.

  • Anot jo, vyrai linkę ignoruoti įvairius simptomus ar organizmo siunčiamus signalus, o gydytis dažnai pradeda tik tuomet, kai liga ar sutrikimas jau būna gerokai pažengę.
  • Dviejų dietų kova - DELFI Gyvenimas
  • Tinkama mityba — platus žingsnis širdies sveikatos link Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Pastebėta, kad Japonijoje gyvenantys japonai retai serga širdies ligomis, tačiau, persikėlę gyventi kitur, tarkim, į Ameriką, šiomis ligomis ima sirgti kone 10 kartų dažniau.
  • MITYBA - Sveikas Žmogus

Japonijoje jaunuolių kraujyje aptinkamas cholesterino kiekis jau baigia susilyginti su amerikiečių. Saudo Arabijoje per pastaruosius 15 metų širdies susirgimų dažnis išaugo 20 kartų!

dieta geresnei širdies sveikatai

Pasaulis perima iš Amerikos ne tik riebalus, bet ir rafinuotą maistą.