Kaip sportuoti vasarą nepakenkiant savo sveikatai - Riešės Šeimos Klinika

Geriausias laikas sportuoti širdies sveikatai

Kaip sportuojant vasarą nepakenkti sveikatai?

Dažnai plaukiojimas baseine įvardijamas kaip maloni atsipalaidavimo priemonė, bet specialistai primena, kad tai taip pat sportas, ypač, jei plaukiojama aktyviai. Pirminiais duomenimis jam tiesiog sustojo širdis. Nors atrodytų paradoksalu, bet mirtis sportuojančius žmones užklumpa ne taip ir retai. Todėl ir medikai, ir sporto treneriai pataria bet kokius sporto užsiėmimus vertinti rimtai ir prieš pradedant sportuoti atlikti namų darbus. Ne pirmas atvejis Klaipėdos baseino atstovai vasario 1 d.

Gelbėtojas ir mediko išsilavinimą turintis lankytojas gaivino sąmonę praradusį vyrą, kol atvyko medikai. Deja, jo gyvybės išgelbėti nepavyko", - rašoma Klaipėdos baseino išplatintame pranešime. Panaši nelaimė nutiko ir praėjusių metų rugsėjį Klaipėdos sveikatingumo ir sporto klube "Impuls".

Su bičiulių kompanija baseiną reguliariai lankydavęs šešiasdešimtmetis vyriškis tą kartą baseine plaukiojo apie 20 minučių. Po to priplaukęs prie baseino krašto atsistojo, staiga susmukęs panėrė po vandeniu. Nors kiti šalia buvę žmonės - jo bičiulis gydytojas chirurgas ir baseino prižiūrėtoja, nedelsdami sureagavo, ištraukė jį iš vandens ir gaivino tol, kol atvyko greitoji, vyro išgelbėti nepavyko.

geriausias laikas sportuoti širdies sveikatai receptas iš sėklų nuo hipertenzijos

Pagal "Impuls" turimą informaciją, jis turėjo rimtų širdies problemų jau anksčiau, buvo patyręs širdies operaciją. Fizinis krūvis išryškina ligas Reklama Ar tai tik sutapimai, ar sportas kartais gali sukelti staigią mirtį, pasiteiravome Klaipėdos jūrininkų ligoninės I kardiologijos skyriaus vedėjos, biomedicinos mokslų daktarės, gydytojos kardiologės Dalios Jarašūnienės. Bet dažnai pamirštama, kad fizinis krūvis išryškina širdies ligas.

Jei ramybės būsenoje jiems viskas yra gerai, dar nereiškia, kad ir fizinio krūvio metu bus taip pat", - pradėjo pasakoti medikė. Akcentuojama, kad pasirinkus bet kokį sportą reikėtų įvertinti savo galimybes ir nepersistengti.

Asociatyvi redakcijos archyvo nuotr. Ji priminė, kad, esant fiziniam krūviui, padidėja krūvis ir širdžiai. Žmogus gali pradėti jausti skausmą krūtinėje, sutrinka širdies ritmas. Kartais širdies ritmo ar laidumo sutrikimai gali būti pavojingi ir gyvybei.

Tai gali išprovokuoti bet koks fizinis krūvis, nebūtinai tik sportas, bet ir sunkesnis fizinis darbas, kuris yra netinkamas to žmogaus sveikatai", - pasakojo D. Reklama Pasak gydytojos, jei laiku suteikiama pagalba, paprastai įvykus klinikinei mirčiai 12 proc.

Tada galėtume kalbėti apie saugesnį sportą. Rizika nustatoma labai paprastai, nereikia didelių ir sudėtingų tyrimų. Pakanka pamatuoti kraujospūdį, ištirti, koks cholesterolio kiekis kraujuje, išsiaiškinti, kokius rizikos veiksnius turi pacientas, pavyzdžiui, ar rūko, vartoja alkoholį. Kartais reikia ir papildomų tyrimų", - pasakojo D. Medikė neslėpė, kartais ir pati nustembanti, kai pamato, kaip neatsakingai sporto klube sportuoja jos pacientai.

Juk aš žinau, kokios yra jų kraujagyslės ir, kad toks krūvis jiems visiškai netinka, o jie, matyt, galvoja, kad šitaip jie valo savo kraujagysles.

Pavasaris: laikas sportuoti!

Taip elgdamasis nepabėgsi nuo infarkto. Gali tik iki jo nubėgti", - medikė pabrėžė, kad daugelis žmonių kartais pervertina savo galimybes ir geriausias laikas sportuoti širdies sveikatai neapdairiai.

geriausias laikas sportuoti širdies sveikatai hipertenzija su diskinezija

Jarašūnienė akcentavo, kad ypač atsargiai pradėti sportuoti reikėtų sulaukus vyresnio amžiaus. Reklama "Jei nuo mažų dienų žmogus gyvena aktyviai, sveikai maitinasi, jis tikrai gali atitolinti ligas.

Šeimos medicina Kaip sportuoti vasarą nepakenkiant savo sveikatai Visiems puikiai žinoma, kad sportas — tikras energijos užtaisas, leidžiantis pagerinti ne tik bendrą savijautą ar kūno formas, bet ir sveikatą. Sportininkai šaltuoju metų laiku dažniausiai renkasi sporto salę, tačiau šalčiams pasitraukus, treniruotes perkelia į lauką. Sporto mėgėjai užplūsta gatves ir parkus vos tik atšilus orams, ir nesiilsi net ir atkeliavus vasaros karščiams.

Bet, deja, dažnai žmonės sveikata susirūpina tik sulaukę ies, kai jau serga ir galvoja, kad staiga gali viską pakeisti", - atsiduso gydytoja. Mato daugiau problemų "Manau, kad šiuo atveju reikėtų kalbėti ir apie kitą svarbią problemą - žmonėms neretai sudėtinga patekti pas gydytojus, ilgai tenka laukti geriausias laikas sportuoti širdies sveikatai, tad, nejausdami rimtų sveikatos sutrikimų, daugelis ir nesivargina", - svarsto "Big Z" Žydrūno Savicko sporto klubo vadovas Klaipėdoje Tadas Vilkas.

Be to, jis sakė pasigendantis prevencinių seminarų, kuriuos, jo nuomone, galėtų organizuoti visuomenės sveikatos biuras. Jis sakė taip pat pastebintis tendenciją, kad kartais sporto klubų lankytojai neįvertina savo galimybių. Kartais atrodo, jog žmonės tikisi, kad per vieną dieną taps sveiki.

Kada geriau sportuoti – ryte ar vakare?

Reklama Jo nuomone, dažna klaida, kurią daro baseiną lankantys klientai - į vandenį šoka vos tik išėję iš pirties. Laimei, viskas gerai baigėsi.

  1. Tinkamiausias laikas sportuoti: rytas ar vakaras? | Moterų sporto klubas "Figurėja"
  2. Pratimai kaklui su hipertenzija
  3. Sportuoti sveika, bet
  4. Kaip sportuoti vasarą nepakenkiant savo sveikatai - Riešės Šeimos Klinika
  5. treniruotė, sportas, ledinis vanduo, fizinis krūvis - educoabc.lt
  6. Deja, žmonės ne visada turi laiko sportuoti tiek, kiek norėtų, tad reikia metodų, kaip suintensyvinti sporto naudą organizmui.

Ištraukėme ir atgaivinome", - pasakojo sporto klubo vadovas. Jis pasidžiaugė, kad vis daugiau klientų labai atsakingai vertina tokią sveikatinimosi formą - neimprovizuoja sporto salėje, o samdo asmeninį trenerį.

Dar prieš trejus metus nieko panašaus nebuvo.

Tinkamiausias laikas sportuoti: rytas ar vakaras?

Tekdavo patiems klientus įkalbinėti, kad sportuoti su trenerio priežiūra yra kur kas saugiau. O dabar tai tarsi manija. Girdžiu merginas sakant, kad jos geriau neįsigis prabangios kosmetikos, bet pasisamdys asmeninį trenerį. Smagu, kad žmonės tampa sąmoningesni. Asmeninis treneris ne tik motyvuoja, bet ir prižiūri, kad visi pratimai būtų atlikti taisyklingai ir saugiai", - pasakojo T. Tačiau, suprantama, kad norint sportuoti su asmeniniu treneriu reikia papildomai mokėti. Tie, kurie neturi tokios galimybės, pasak T.

Kesmino, venų varikozė hipertenzija diabetas nepaliekami likimo valiai.

Sportuoti sveika, bet...

Reklama "Salėje visada yra budintis treneris, kuris stebi visus sportuojančius, pataria", - minėjo sveikatingumo klubo vadovas. Pasiteiravus, kokius namų darbus žmonės turėtų padaryti prieš pradėdami lankyti sporto klubą, T.

Kesminas sakė, kad visuomet klientams rekomenduoja pasikonsultuoti su šeimos gydytoju. Bet vistiek naujokams patikriname pulsą, kaip širdis reaguoja į fizinį krūvį, nustatome vadinamuosius širdies ritmo koridorius.

Jei klientas turi riziką, rekomenduojame įsigyti kardiomonitorius, kurie padeda stebėti širdies veiklą", - pasakojo klubo vadovas. Optimalu pradėti nuo 2 - 3 kartų per savaitę po 45 - 60 min. Visuomet sakome ir rekomenduojame klientams neskubėti, išsikelti realų tikslą, kuris būtų susijęs ne tik su numestų kilogramų skaičiumi, bet daug svarbiau - pagerėjusia fizine ir psichologine savijauta", - sako E.

geriausias laikas sportuoti širdies sveikatai 2 stadijos hipertenzija rizika yra labai didelė

Reklama Ji taip pat minėjo, kad klientams, ypač pradedantiesiems, visada rekomenduojama kreiptis pagalbos į asmeninį trenerį, kuris ne tik sudėliotų sporto programą, bet svarbiausia - parodytų, kaip taisyklingai atlikti pratimus, išmokytų taisyklingai kvėpuoti, papasakotų apie mitybą.

Tačiau toks pasirinkimas nėra pats geriausias pradedančiajam. Tik pradėjus sportuoti svarbu yra nepersistengti, nes net jei ir pavyksta išvengti traumų, per didelis krūvis anksčiau ar vėliau mažina motyvaciją, žmogus "perdega". Beje, analizuodami savo klientų įpročius pastebėjome, kad ne tik pradedantiesiems, bet ir ilgiau sportuojantiems kartais trūksta žinių", - pasakojo E. Staigi mirtis užklumpa ir profesionalus Deja, netikėtos mirtys, kai sportuojantis žmogus staiga sukniumba be gyvybės ženklų, gana dažnai sukrečia ir sportininkų bendruomenes.

Tuomet buvo skelbiama, kad Lietuvoje tai pirmas atvejis, kad profesionalus krepšininkas mirtų per varžybas. Krepšininką aikštelėje pakirto staigus širdies veiklos sutrikimas.

Nelaimės priežastis - širdies kraujagyslių pakitimas. Panašių nelaimių sporto pasaulyje būta ir daugiau. Trenerį ištiko širdies smūgis. Tais pačiais metais varžybų metu aikštelėje sukniubo futbolininkas Kęstutis Ivaškevičius. Sustojus širdžiai jį ištiko klinikinė mirtis. Laimei, šį sykį sportininką pavyko išgelbėti. Jis buvo geriausias šalyje kovos meno tekvondo sportininkas.

Aurimui sustojo širdis.

Kaip sportuojant vasarą nepakenkti sveikatai?

Pernai Lietuvos futbolą sukrėtė dar viena skaudi nelaimė, nutraukusi 3-iosios lygos Klaipėdos regiono futbolo pirmenybių rungtynes. Jų metu tiesiog aikštėje susmuko dėl kraujo išsiliejimo į smegenis sąmonę praradęs buvęs sportinių šokių ansamblio "Žuvėdra" šokėjas Vilius Ignatavičius. Deja, jo išgelbėti nepavyko. Gali tik iki jo nubėgti. Tomas Kesminas, sveikatingumo klubo "Apelsinas" vadovas "Svarbu įvertinti savo galimybes" Tomas Žemaitis, plaukimo treneris, Klaipėdos plaukimo klubo narys Ar pradėjus lankyti baiseną būtina kreiptis pagalbos į trenerį?

Viskas priklauso nuo to, kokie žmogaus tikslai. Jei į baseiną jis ateina tik atsipalaiduoti ir paplaukioti savo malonumui - treneris nereikalingas, bet, jei, pavyzdžiui, sugalvojo dalyvauti plaukimo varžybose, trenerio pagalbos reikėtų.

Prieš lipant į baseiną, rekomenduojama min atlikti apšilimą, kad paruoštų kūną ir širdį treniruotei. Tiesa, reikėtų įvertinti, kad baseino patalpose yra slidu. Pirmuosius metrų rekomenduojama plaukti ramiau, kad apšilimas vyktų ir vandenyje. O svarbiausia, kad prieš lipdamas į baseiną kiekvienas įvertintų savo galimybes.

Jei savijauta nekokia, geriau tą dieną praleisti treniruotę. Toks pasakymas: Blogai jaučiuosi, einu "išsportuosiu" ligą - nėra tinkamas.

Visur reikia jausti saiką ir įvertinti savo galimybes. Kaip elgtis sporto klube, kad išvengti netikėtų sveikatos sutrikimų?

geriausias laikas sportuoti širdies sveikatai priėmimas su hipertenzija

Pataria Klaipėdos sveikatingumo klubo "Impuls" vadovė Eglė Vaupšaitė Svarbu pasirinkti savo kūno poreikius atitinkančius fizinius pratimus ir krūvį, nepersistengti ir nesirinkti intensyvių treniruočių po iškrovos dienų, atostogų ar geriausias laikas sportuoti širdies sveikatai nesportavimo pertraukų.