Bėgimas – širdžiai pavojinga sporto rūšis?

Greitas ėjimas su hipertenzija

Pasivaikščiojimas sveikatai

Nepatikėsite, koks yra efektyviausias būdas suliesėti! Ėjimas Gražina Vasiliauskienė Alfa.

Ejimas

Ir vis dėlto turbūt nežinojote, kad tai — pats veiksmingiausias liesėjimo būdas. Jokie apsilankymai treniruoklių salėse, važinėjimas dviračiu ar rytmetinė mankšta neduoda tokio efekto, kaip paprasčiausias vaikščiojimas pėsčiomis.

Tokią išvadą padarė britų mokslininkai iš Greitas ėjimas su hipertenzija ekonomikos ir politinių mokslų mokyklos, išanalizavę kelerių metų tyrimų duomenis. Paaiškėjo, kad tie, kurie vaikšto mažiausiai po 30 minučių per dieną, turi žemesnį kūno masės indeksą už tuos, kurie užsiima kitu mankštinimosi būdu.

greitas ėjimas su hipertenzija kokio laipsnio hipertenzija suteikia negalią

Be to, jų talijos apimtis mažesnė. Sutikite, kad pastarasis kriterijus yra labai svarbus figūrai.

Bėgimas — širdžiai pavojinga sporto rūšis?

Šis vaikščiojimo efektas būdingas ir vyrams, ir moterims, tačiau ypač akivaizdus jis yra damoms, peržengusioms 50 metų ribą. Mokslininkai aiškina, kad neskubus vaikštinėjimas arba greitas ėjimas paspartina medžiagų apykaitos procesus, kurie paprastai su amžiumi sulėtėja.

Vienas iš tokių — norint palaikyti gerą sveikatą ir jaustis puikiai, svarbu kas dieną judėti. Nesiekiantiems olimpinių aukštumų ir norintiems tiesiog būti fiziškai aktyviais, itin rekomenduojamas ėjimas. Tai gali būti ėjimas šiaurietiškomis lazdomis, smagus pasivaikščiojimas su draugais, augintiniu ar įprastinis žingsniavimas maršrutu: namai-darbas, namai-mokykla ir t. Apie vaikščiojimo naudą yra atlikta daugybė tyrimų ir jau seniai neabejojama teigiamu vaikščiojimo poveikiu sveikatai.

Daktaras Gracas, vadovaujantis tyrimui, pareiškė, kad būtent ėjimas gali tapti geriausiu kovos su antsvoriu metodu. Kaip reikėtų tinkamai vaikščioti, kad suliesėtume?

greitas ėjimas su hipertenzija sąmonės netekimas ir hipertenzija

Optimalus greitis metant svorį turi būti apie 6 km per valandą. Jei matuosime žingsniais, tai per minutę turite nueiti apie — žingsnių. Per tą laiką turite nueiti 4—6 km.

Dalintis: Kokie netinkamos gyvensenos aspektai labiausiai alina širdį? Širdies raumuo paprastai nusilpsta dėl per didelio krūvio esant per dideliems fiziniams krūviams, antsvoriui, sergant hipertenzija ar esant kitai širdies ir kraujagyslių patologijai. Širdies raumenį alina netinkama mityba, kai per mažai suvartojama produktų, turinčių kalio, magnio, seleno, vitamino C, E. Reikėtų riboti lengvai pasisavinamų angliavandenių cukrus, gliukozė, fruktozėkurie turi įtakos riebalų susidarymui, kiekį. Juos pravartu pakeisti šviežiomis daržovėmis, vaisiais ir uogomis.

Įkvėpti geriausia pro nosį, o iškvėpti — per burną. Kvėpavimas turi sutapti su žingsnių ritmu, kitaip jūs greičiau pavargsite ir galite pradėti gaudyti kvapą.

Raktiniai žodžiai

Jei pajutote, kad pradedate dusti, sulėtinkite tempą, bet nesustokite. Būtent vandens, o ne sulčių ar saldžių gėrimų! Žingsniuodami kartkartėmis vis atsigerkite po gurkšnelį.

greitas ėjimas su hipertenzija ligos hipertenzijos gydymo metodai

Svarbiausia tai daryti reguliariai! Rodyti komentarus.

  1. Naktinis šlapinimasis su hipertenzija
  2. Ėjimas ir spaudimas - Aterosklerozė November
  3. Arterinė hipertenzija - Sveikas Žmogus
  4. Spaudimas su hipertenzija miego metu
  5. Vyšnios naudingos sergant hipertenzija
  6. 2 stadijos hipertenzijos liga
  7. Jūs negalite lengvai jį gydyti, kaip ir bet kuri kita, ši liga yra lengviau sustoti pradiniame etape.