Valstybinė ligonių kasa - Širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos programa

Naujos širdies sveikatos gairės moterims.

Užsikimšusi nosis nebevargins: tai padės akimirksniu Gydytojai laikosi nuomonės, kad pulso stebėjimas gali išgelbėti jūsų gyvybę, todėl išmokti šiuos paprastus judesius labai svarbu!

naujos širdies sveikatos gairės moterims hipertenzija vaistas enzix

Paprastai pulsas matuojamas ramybės padėtyje, sėdint ant kėdės. Ištieskite dilbius ant lygaus paviršiaus, delnu aukštyn, alkūnę šiek tiek pakeldami.

  • Vidurių užkietėjimas su hipertenzija
  • Hipertenzinė krizė yra hipertenzija

Tada giliai įkvėpkite, iškvėpkite ir giliai įkvėpkite. Tuomet rodomuoju ir viduriniu pirštais švelniai paspauskite veną ir vieną minutę suskaičiuokite pulso ritmus. Užsirašykite juos.

naujos širdies sveikatos gairės moterims hipertenzijos pirminė ir antrinė prevencija

Laikydamiesi aukščiau pateiktų nurodymų, vieną minutę stebėkite savo pulsą, atsisėdę, nurodyta aukščiau. Laikas šiek tiek sportuoti: atsikelkite ir darykite šuoliukus 45 sekundes, tada vėl matuokite savo pulsą, stovėdami vieną minutę. Užsirašykite rezultatą.

  1. Nutarėte pradėti sportuoti – darykite tai nerizikuodami savo sveikata - DELFI Sveikata
  2. Profesorė pasakė, kokie netipiniai simptomai įspėja apie moterų širdies ir kraujagyslių ligas
  3. Valstybinė ligonių kasa - Širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos programa

Pailsėkite vieną minutę ir vėl 60 sekundžių matuokite pulsą sėdimoje padėtyje. Taip pat užsirašykite rezultatus.

naujos širdies sveikatos gairės moterims johimbinas ir hipertenzija

Dabar laikas atlikti matematinius veiksmus: susumuokite tris gautas reikšmes, atimkite iš jų ir tada padalinkite viską iš Rezultatai: Nuo 1 iki 5 — Sveikiname. Jūsų širdis sveika.

naujos širdies sveikatos gairės moterims hipertenzija 1 laipsnio tyrimas

Jūsų gyvensenoje nereikia nieko keisti. Nuo 6 iki 10 — Širdies būklė yra gera, tačiau papildomas rūpestis nepakenktų. Ypač, jeigu jūsų rezultatas krypsta link Atkreipkite dėmesį į pagrindines sveikos gyvensenos gaires: subalansuota mityba, sportas, miegas ir ramybė. Jei nenorite susirgti širdies liga, turite atlikti tam tikrus gyvensenos pakeitimus: į mitybos racioną įtraukite sveiką maistą ypač tinka lašiša, avižos, uogos, juodasis šokoladas, riešutai, alyvuogių aliejus, raudonasis vynas, žalia arbata ir kt.

naujos širdies sveikatos gairės moterims patikėta širdies namų sveikata

Nepamirškite sportuoti bent 30 minučių per dieną ir miegokite 7—8 valandas per naktį. Daugiau nei 15 - skubiai turite pasitarti su gydytoju, nes jums ypač padidėjusi širdie ligų tikimybė.

  • Imunitetas sergant hipertenzija
  • Garstyčias galite naudoti sergant hipertenzija

Gydytojas patars, kaip pagerinti širdies būklę. Rašyti komentarą

LSU dėstytoja Brigita Miežienė - apie naują studijų programą