Pasninkas ir širdies sveikata

Autorius: Žmonės.

pasninkas ir širdies sveikata

Šiuo metu įprasta susilaikyti nuo mėsos. Gal verta išmėginti?. Pasninkas išties yra naudingas sveikatai.

Populiariausi

Persivalgydami kenkiate sau Maisto perteklius — šių dienų rykštė, sunkiausių ligų priežastis. Krikščionybėje persivalgymas, apsirijimas — viena didžiųjų nuodėmių, kurių derėtų vengti visada, ne tik per gavėnią ar adventą.

pasninkas ir širdies sveikata

Svarbiausia ne atsisakyti kurio nors produkto, reikia stengtis valdyti savo instinktus. Pasninkas ir širdies sveikata padaryti seksis tik nukreipiant mintis nuo žemiškų dalykų link dvasinių.

Asketizmą ir pasninką kaip dorybę ir dvasingumo šaltinį skelbia visos didžiosios pasaulio religijos.

Susiję straipsniai

Rytų kraštuose vegetarizmas nuo seno siejamas su sielos, proto ir kūno harmonija. Mėsos valgymas laikomas agresijos ir nerimo šaltiniu, tai eikvoja daug kūno energijos, kurią galima išnaudoti darbui ir kūrybai.

pasninkas ir širdies sveikata

Per gavėnią — be mėsos Mūsų protėviai valgė mėsą, ji buvo pagrindinis baltymų su visomis būtinosiomis aminorūgštimis šaltinis. Mokėta daugybė būdų, kaip ją išmoningai išsaugoti ilgesniam laikui — rūkyti, sūdyti, vytinti. Tačiau sykiu mėsa daugeliui buvęs ir prabangos valgis — tikrai nevalgyta jos tris kartus per dieną kasdien.

Straipsniai

Per metus egzistavo nemažai pasninko dienų, kai reikėdavę nuo jos susilaikyti — ypač per adventą, mėnesį prieš šv. Kalėdas, ir gavėnią — 40 dienų iki šv. Ir to buvo laikoma. Atsisakę mėsos, pajusite naudą Pastebėta, kad vegetarų kraujospūdis ir cholesterolio kiekis kraujyje yra žemesni.

pasninkas ir širdies sveikata

Šie žmonės gerokai rečiau serga podagra, jų inkstai geriau funkcionuoja, mažesnė storosios žarnos, krūties vėžio rizika. Vegetariškai besimaitinantys žmonės rečiau serga vadinamosiomis civilizacijos ligomis: vėžiu, cukriniu diabetu, širdies, kraujagyslių ligomis.

Per gavėnią – be mėsos

Pasninkaudami, atkreipsite dėmesį į maisto įvairovę: daržoves, vaisius, kruopas. Į valgiaraštį įtraukite riešutus, sėklas. Nevalgantys mėsos rečiau serga tulžies akmenlige, jiems beveik niekada neužkietėja viduriai.

Perėjimas prie augalinio maisto gali padėti išsigydyti kai kurias alergijos formas, odos ligas. Valgykime žuvį — jos labai reikia mūsų organizmui Krikščioniškoji tradicija per pasninką nedraudžia valgyti žuvies. Mėsą keisti žuvimi bent du kartus per savaitę pataria ir mitybos specialistai.

  • Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.
  • Pasninkas gali sugrąžinti sveikatą - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - educoabc.lt

Pirmiausiai dėl to, kad organizmas gautų daugiau nesočiųjų omega-3 riebalų rūgščių, kurios neleidžia vystytis aterosklerozei. Žuvyje esančios omega-3 riebalų rūgštys mažina cholesterolio kiekį kraujyje ir gerina kraujagyslių sienelių elastingumą.

Žuvys ir jūrų gėrybės vertingos ir dėl vitamino D, kurio daugeliui stinga, bei jodo, kurio mūsų platumose gyvenantiems irgi nepakanka. Šis būtinas, kad galėtų normaliai dirbti skydliaukė, reguliuojanti ir kalorijų deginimo greitį.

Nuorodos kopijavimas

Raugintų daržovių nauda Kad daržovės turėtų sudaryti didesniąją dalį per dieną suvalgomo maisto kiekio, niekam ne naujiena.

Daugiau nei pusė jų turėtų būti termiškai neapdorotos. To nepaisydami išvengtume daugelio ligų, pirmiausiai — širdies ir kraujagyslių. Maiste dominuojant augaliniam maistui, gerokai sumažėja rizika sirgti virškinamojo trakto vėžiu. Dabar mitybos mokslas ypač kreipia dėmesį į raugintus produktus.

Sveikatos receptas. 80 proc. širdies ligų galime išvengti — kaip užbėgti tragedijai už akių

Manoma, kad rauginti produktai taip pat saugo nuo onkologinių susirgimų, ypač žarnyno, ir padeda organizmui kovoti su įvairiais aplinkos teršalais. Rauginti kopūstai savo maistine verte net pranoksta šviežius.

Pasninkas naudingas ir psichikai Asociatyvi Unsplash. Pasninkaujant svarbiausia ne maisto atsisakymas ar alkio pojūtis, bet vidinės laisvės, kuri būtina siekiant atsiverti Dievo malonėms ir meilei, tobulinimas. Pasninkas skatina mus jausmais, protu, kūnu ir dvasia siekti tyrumo, nuolankumo, ramybės ir džiaugsmo, jo tikslas yra tobulumas ir šventumas. Pasninkauti širdimi visų pirma reiškia pasninkauti su meile. Meilė Dievui ir artimui yra vienintelė tikra maldos ir pasninko priežastis.

Juose puikiai išsilaiko vitaminas C. Jų sultys slopina nepageidaujamų žarnyno bakterijų augimą ir stimuliuoja virškinamojo trakto veiklą.

pasninkas ir širdies sveikata

Kruopų valgykite pasninkas ir širdies sveikata sveikatą! Kruopų — pirmiausiai grikių, miežių, avižų, taip pat perlinių — valgiai gavėnios laikotarpiu ypač mėgti per vakarienę.

Paieškos forma

Iš jų virtos ne tik košės, bet ir kepti blynai, apkepai. Jie derinti su daržovėmis, pieno produktais. Panašūs straipsniai.

pasninkas ir širdies sveikata