Raktiniai žodžiai

Sergant hipertenzija, galite bėgti. Ką reikia žinoti apie bėgimą? – educoabc.lt

Tačiau ar bėgiojimas tikrai toks efektyvus?

Hipertenzija Hipertenzija Aukštas kraujo spaudimas yra gana dažnai pasitaikanti būklė, kai jėga, kuria kraujas spaudžia jūsų kraujagysles, tokia didelė, kad ilgainiui sukelia sveikatos sutrikimus, pavyzdžiui, širdies ligas. Kraujo spaudimas priklauso nuo kraujo kiekio, kurį kiekvieno susitraukimo metu į kraujagysles išstumia širdis, bei kraujagyslių pasipriešinimo.

Jei taip, ką derėtų apie sergant hipertenzija žinoti? Tampame vis nejudresni Visi pasauliniai karai nenusinešė tiek gyvybių, kiek infarktas, insultas, hipertenzija ir kitos ligos, susijusios su judėjimo stoka kartu sudėjus. Anksčiau žmonės daug daugiau judėdavo, o šiuolaikinis žmogus daug laiko praleidžia sėdėdamas ir dažnai renkasi neaktyvų laisvalaikį.

Dėl nejudraus gyvenimo mes vis daugiau sergame, o gydytojai juokauja, šiais laikais nebėra sveikų žmonių, yra tik nepatikrintų.

Populiariausi

Kaip pasiruošti bėgimui? Nereikia nei brangių sporto klubų, nei specialios įrangos, tik valios ir noro keisti savo laisvalaikio įpročius. Taigi, ką reikia padaryti prieš pradedant sportuoti bei kaip sportuoti taisyklingai, kad būtų išvengta traumų?

Visų pirma, reikalinga gera avalynė. Sportbačiai turi būti patogūs, žema pakulne, storu padu.

jauname amžiuje sukelia hipertenziją

Apranga taip pat turi būti patogi, nevaržyti judesių. Antra, susiraskite bėgimo trasą. Trasa turėtų būti — metrų ilgio. Jeigu jaučiate, kad nepajėgsite tiek iš karto nubėgti, iš pradžių imkitės greitojo vaikščiojimo. Atsiminkite, kad lėtas ėjimas naudos neduoda, nes organizmas beveik nejaučia krūvio.

Prieš pradedant bėgimo treniruotę naudinga truputėlį apšilti: pasukioti čiurnos sąnarius, padaryti keletą pritūpimų, pasilenkimų, atsispaudimų. Bėgikui reikia treniruoti ne tik kojas, bet ir kitas raumenų grupes.

Mokslo ir technologijų pasaulis

Bėgant kūno raumenys turi palaikyti taisyklingą kūno padėtį. Nenumokite ranka į apšilimo pratimus, jeigu visai netreniruosite pilvo ir nugaros raumenų, netrukus galite pajusti skausmą nugaroje, juosmens ar pečių srityje, ypač kol dar nėra susiformavusi taisyklinga ir jums patogi laikysena bėgant.

vitaminai hipertenzijai gydyti

Pradėkite bėgioti ant žolės, iš pradžių reikia, kad sąnariams ir raiščiams tektų mažesnis krūvis, o vėliau apšilus galite pradėti bėgioti ir kietu grindiniu. Svarbu nepersistengti Iš pradžių, ypač jeigu esate perkopęs 40 metų ir turite viršsvorio, nepersistenkite.

Antraip jėgų užteks nubėgti vos — metrų ir jūs pasijusite blogai: dusite, pulsas stipriai pakils, suksis galva. Bėgti pradėkite ristele lėtu tempu.

neuroprotekcija nuo hipertenzijos

Pirmiausia nubėkite 50 metrų, po to metrų eikite sparčiu žingsniu. Taip pakaitomis derinkite greitąjį ėjimą ir bėgimą 20 minučių, jeigu pajėgiate, jeigu ne, laiką sutrumpinkite pagal savo galimybes.

  • Skaitykite forume: Dalintis: Kaip pradėti bėgioti?
  • Tongkat nuo hipertenzijos

Po truputį pereikite prie vien tik bėgimo. Jei pajėgiate bėgti 20 minučių be pertraukos, treniruotę galima pailginti dar 10 minučių.

Pradėkite bėgioti ne intensyviai, o tokiu tempu, kad galėtumėte laisvai kalbėti nedusdami. Stebėkite savo sveikatos būklę.

Komentarai

Jei bėgant atsiras nuovargis ir dusulys, bėkite šiek tiek lėčiau. Bėgdami stenkitės išlaikyti tolygų ritmą ir vienodą žingsnio ilgį. Kūnas sergant hipertenzija būti truputėlį pasviręs į priekį, rankos sulenktos per alkūnes, bet ne įtemptos, kumščiai lengvai sugniaužti.

  1. Tačiau fizinio aktyvumo treneriai susiduria su apmaudžiomis klaidomis, kurias daro sportuoti pradedantys žmonės.
  2. Karštis, nuovargis bei menkas kai kurių bėgikų pasirengimas baigėsi tuo, kad iai bėgikų prireikė medikų pagalbos, o keli dieną užbaigė ne prie finišo linijos, o kardiologiniame ligoninės skyriuje.
  3. Vilniaus skulptūros matavosi kraujospūdį — kviečia gyventojus sekti jų pavyzdžiu 71 LRT.

Kol esate pradedantis, koją statykite galite bėgti pirštų pasak profesionalų, taip mažiau traumuojamas stuburas ir keliai. Žinoma, galima bėgti ir koją statant nuo kulno arba remiantis visa pėda.

Kuo pavojingas padidintas kraujospūdis? — BMC London

Tai priklauso nuo įpročio ir naudojamos technikos. Kada bėgioti?

Tai — 40 minučių trukmės pasivaikščiojimas lygia vietove.

Anksčiau vyravo įsitikinimas, kad bėgioti reikia anksti ryte, tačiau dabar pasigirsta nuomonių, kad  sportas vos  pakilus iš lovos nėra labai sveikas. Tai didelis iššūkis netreniruotam organizmui.

Bėgimas — širdžiai pavojinga sporto rūšis? Teksto dydis: liep.

Vakarinė treniruotė gali būti labai naudinga žmonėms, kurių darbas susijęs su nervine įtampa, stresu, nes bėgimas veikia raminamai.